26 Haziran 2016 Pazar

O Hayat Benim 101.Bölüm Fox tv Fragmanı Yeni Sezon izle

O Hayat Benim 101.Bölüm Fox tv Fragmanı Yeni Sezon 2016 O Hayat Benim 101.Bölüm özeti O Hayat Benim 101.Bölüm Fragmanı seyret Bahar ve Efsun bir yol ayrımındadır! Efsunun acısı kaldıramayacağı kadar büyüktür ve bebeğini kaybettiği için Baharı suçluyordur. Bahar ise mahkemenin hakkında vereceği hükmü beklerken, asıl büyük vicdan azabını Efsunun başına gelenlerden dolayı çekmektedir. Sultan, Efsunun acısına son vermek uğruna her şeyi göze almıştır. Bahar ile Efsunu sonsuza dek düşman yapacak bir oyun tezgahlanmaya başlar. Ama hiçbirinin hesap etmediği bir şey vardır. Kenan nihayet gözlerini açmıştır ve intikam istiyordur! Atahan ailesi de içten bir çöküş yaşarken, kimse güvende değildir artık. Bahar, Efsun, Ateş, Arda... Ortalık yangın yerine dönerken, bu alevler hepsini yutmak üzeredir! O Hayat Benim yeni bölümüyle Pazar akşamı saat 20.00 de FOX ta. O Hayat Benim 101.Bölüm Fragmanı izle Konu hayatın ve aşkınsa, kadere asla teslim olma..O Hayat Benimde küllerinden doğan aşklara ve hayata yenilmeden tutunma mücadelelerine hep birlikte tanık oluyoruz. Sırlar bir bir ortaya çıkmaya başlamıştır, artık işler kimsenin umduğu gibi gitmeyecek, herkesi şaşırtacak büyük gelişmeler yaşanacaktır. Bahar, Ateş ve Efsun için yepyeni bir dönem başlamıştır. O Hayat Benimin gizemli dünyasına sizi de bekliyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder