16 Haziran 2016 Perşembe

Kısmetse Olur 17 Haziran Fragmanı 2016 Cuma Tanıtımı kanald

Kısmetse Olur 17 Haziran Fragmanı 2016 Cuma Tanıtımı kanald Kısmetse Olur 17 Haziran özeti Kısmetse Olur 17 Haziran Fragmanı seyret Kanal Dnin her gün yayınlanan ve her bölümü büyük ilgi ile izlenen evlilik yarışma programı Kısmetse Olurun 204. bölüm fragmanı yayınlandı. Kısmetse Olur yeni bölümde Batuhanın yengesi ve Nurun annesi eve konuk oluyor.HAYIRLI OLSUN Batuhan’ın yengesi Batuhan’ın Nur’a karşı hislerini gelinler evinde aktarırken yeğeninin Ben hiç aşık olmamışım, Nura çok farklıyım dediğini söylüyor. Nur’un annesi Leyla Hanım ise damatlar evinde Batuhan’a yeşil ışık yakarak O zaman hayırlı olsun diyelim mi? diyor ve Batuhandan elini öpmesini istiyor. BEN NURU MUTLU EDECEĞİM Leyla Hanım’ın Ben artık kızımın üzülmesini istemiyorum demesinin üzerine Batuhan Ben Nuru mutlu edeceğim Leyla Teyze diyerek ona söz veriyor. Öte yandan Batuhan’ın annesi ile baş başa konuşan Nur Ben Batuhanla gerçekten bir gelecek hayali kurabiliyorum diyor. Tüm bu gelişmelerin ardından Leyla Hanım ile Adnan arasında gerilim had safhaya çıkıyor. Kısmetse Olur da 204. Bölüm Fragmanında neler yaşanacak Kanal d ekranlarında yayınlanan her bölümü ile seyirciyi ekranlara kilitleyen evlilik programında 16 Haziran Perşembe günü yarışmacılar neler yaşayacak? İşte herkesin merak ve heyecan ile beklediği Kısmetse Olur 16 Haziran Fragmanı ve detayları yayınlanır yayınlanmaz haberimizde olacak. kısmetse olur 17 haziran Haftanın Kral ve Kraliçesinin seçimi yapılacak? Kim Kral kim kraliçe olacak? Alınan duyumlara göre bu Haftanın Kralı Adnan, Kraliçesi ise Nur Erkoç olacak? İşte Fragman ve detayı.Eser sakal takıyor ve Cansele takılıyor. Cansele Eserden vazgeçeceksin, artık benimle takılacaksın. dedi. Turgay, ceydaya diğer gelin adaylarının yanında Gerçekten seni tanımak istiyorum. Ben buraya sırf senin için geldim. dedi. Mehtap, Hande ve Ercan konşurken Mehtap, Hani arkadaşız falan güller havada uçuşuyor ama isim yok. dedi. Ercan ise Evet biz sevgiliyiz itiraf ediyorum, biz Handeyle sevgiliyiz var mı? dedi ve ardından Handeye sarıldı. Mehtap, Bence Melis, Adnanı istiyor ama Adnan Melisi istemediği için arkadaş kalıyorlar.dedi. Nur, Adnana Ben gizli hislerin olduğun düşünüyorum. dedi. kısmetse olur 17 haziran fragmanı izle Batuhan söze girerek Sen nasıl böyle konuşabiliyorsun ya Nur? diyerek tepki gösterdi. Nur Ne? dedi. Batuhan Bunun şakasını yapamazsın sen. dedi. Nur Niye Yapamazmışım? dedi.Batuhan Ne demek abi ben burada. dedi. ve aralarında bir tartışma yaşandı. Damatlar evinde Adnan ile Eser arasındaki tartışma olay oldu. Adnan, Esere O dostluğunu savunurken bu dostluğunu kaybedersin. dedi. Eser Ben seni çoktan kaybetmişim be abi bırak bu işleri Allah aşkına ya. dedi. Adnan Bak bunu bilmiyordum. Kaybettin mi beni? dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder