15 Haziran 2016 Çarşamba

Kısmetse Olur 16 Haziran Fragmanı 2016 Perşembe Özeti

Evlilik programi Kısmetse Olur 16 Haziran Fragmanı 2016 Perşembe Özeti kanald Kısmetse Olur 16 Haziran tanitimi Kısmetse Olur 16 Haziran Fragmanı seyret Kanal D ve ekranların en çok izlenen evlilik yarışma programı Kısmetse Olurun 203. bölüm fragmanı yayınlandı. Kısmetse Olur yeni bölümde Batuhan ve Nurun arası kıskançlık yüzünden açılıyor. GİZLİ HİSLERİN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM Nurun Adnanla konuşması esnasında Ben gizli hislerinin olduğunu düşünüyorum.” demesinin ardından Batuhan kıskançlık krizine girerek Sen nasıl böyle konuşabiliyorsun ya Nur? Bunun şakasını yapamazsın” diyor ve sinirleniyor. Nur ise Niye yapamazmışım? diyerek karşılık veriyor. TURGAYIN CEYDA ISRARI BİTMİYOR Gelinler evinde cezalı olan Ceyda ile konuşan Turgay Gerçekten seni tanımak istiyorum. Ben buraya sırf senin için geldim. diyor. Öte yandan Ercan ve Hazal arasında da samimi anlar yaşanıyor. Mehtapın imalı sözleri karşısında söze giren Ercan, Hazalın yanına giderek Mehtapa İtiraf ediyorum biz sevgiliyiz. Biz Handeyle sevgiliyiz var mı? diyor. Kanal D en çok sevilen ve izlenen dizisi Kısmetse Olur yeni bölüm sürprizleri. Kısmetse Olur 15 Haziran Çarşamba neler yaşanacak. Programın merakla beklenen yeni bölümde Nurun annesi ve Batuhan yengesi gelecek. Bugün Melisin annesi gelmesiyle oldukça büyük problemler çıkmış ve Nur çok büyük suçlanmıştı. Kısmetse Olur 16 Haziran Fragmanı izle 4 erkeği idare ettin sonra göz boyamak için Batuhan seçtin dedirtti. Kısmetse Olur 15 Haziran taşların yerine koyduracak hamleler gelecek ve bundan sonra herşey daha güzel yaşanacak. Bu hafta eleme olmamasından sonra haftaya eleme olacak. CEYDADAN VAZGEÇTİ ELENECEK! Programın en çok merak edilen çiftlerinden biri olan Ceyda ve Turgay aşkında rest çekildi. Turgay, artık senle ilgilenmiyorum diyerek aşkını kalbine gömdü. Ancak bu aşk yine bitmedi. Turgay perşembe cuma da elinden geleni yapacak. Ancak Turgay Tepe bu hafta programa 2. kez çekilen eleme gecesinde veda edecek. Turgay haricinde programa hiç bir erkek aday katılmayacak. Gong sesi de çalmaması kızdırdı. KISMETSE OLUR 15 HAZİRAN FRAGMANI! DOYA DOYA ANADOLU EMRE! Kısmetse Olur Adnan ve Emre Doya doya anadolu programını taklit ettiler. Hem Emre hem Adnan ne kadar büyük oyuncu olduklarını gösterdi. Efendiliği kadar delikanlılığıyla da bilinene Emre UBeyli harika taklidiyle büyüledi. Tüm erkekler gülme krizine girdi. Kırmızı odada ise Nur, Pervin tarafından kırmızı odaya çağrıldı. İlişki uzmanının dedikleri oldukça şaşırtı. Kısmetse Olur 16 Haziran 2016 Fragmanı yeni Nur içini döktü. Kendimi ispatlamak zorunda değilim. Sevgimi aşkımı yaşamak istiyorum. Kesinlikle pilav gibi önüme sürülmesi memnun olmuyorum. Birşeyleri açıklamak zorundayım. Hep aynı cevapları veriyorum hep aynı sorular soruluyor. Batuhan konusunda rahatsız olduğum tek konu vardı onu da tatlıya bağladık. Biz ilişkiye başlamadık birbirimizi sevdiğimizi söyledik artık nispet yapar gibi değil daha gizli seveceğiz dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder