28 Haziran 2016 Salı

Kısmetse Olur 29 Haziran Fragmanı Yeni Çarşamba Özeti seyret

Kısmetse Olur 29 Haziran Fragmanı Yeni Çarşamba Özeti kanald Kısmetse Olur 29 Haziran tanitim Kısmetse Olur 29 Haziran Fragmanı seyret Kanal Dnin reytingleri alt üst eden evlilik programı Kısmetse Olurda final yaklaştıkça heyecanda gün geçtikçe artıyor. Milyonlarca insanı ekranlara kilitleyen 27 Haziran Pazartesi Kısmete Olurda neler oldu? 28 Haziran Kısmetse Olur fragmanı yayınlandı mı, yeni bölümde neler olacak? 28 Haziran Salı günü 214. Bölümü ile ekranlara gelecek olan Kısmetse Olurda Semih eve geri mi geliyor? İşte merakle izlenen izdivaç programı Kısmetse Olura dair her şey..Kısmetse Olur 214. bölüm fragmanı izle yayını Kanal D ekranlarında yayınlandı. Kısmetse Olur yarışmasında sezon finaline adım adım yaklaşılırken yarışmacılar arası gerilimde artıyor. Kısmetse Olur 28 Haziran Salı günü yaşananlar özellikle de Semih çok konuşulacak.Kısmetse Olur Halk Oylaması Fragman İZLE 25 Haziran | 212.bölüm Cumartesi İZLE 26 HAZİRAN KISMETSE OLURDAN KİM ELENDİ? Kısmetse Olurun 38. hafta finali dün akşam gerçekleşti. Kısmetse Olur son bölümde evde çok sürpriz gelişmeler yaşandı. Kanal Dnin her bölümü merakla seyredilen evlilik yarışma programı Kısmetse Olurun 38. hafta finali dün akşam seyircisi ile buluştu. Kısmetse Olur son bölümde Hande Yener sürprizi yaşanırken evde bu hafta eleme yaşanmadı. Kısmetse Olur finaline ise Türk pop müziğinin ünlü ismi Hande Yener konuk oldu. Gelin ve damat adayları felekten bir gün geçirdi. 26 Haziran Kısmetse Olur 38.Haftanı Finalı FRAGMANI Hande Yener Geldi! İZLE “BEN BURADAN BİRİNİ SEÇMEYE GELDİM Evde şarkıları ve şovlarının yanı sıra adaylarla sohbet de eden Hande Yener; kendisine yöneltilen bir sorunun ardından “İlk videoya çok iyi tepki geldi. Kısmetse Olur 29 Haziran Fragmanı izle O yüzden şimdi ikinci videoya ben buradan birini seçmeye geldim dermişim” diyerek şakalaştı. Öte yandan Mehtap hakkında da bilgi sahibi olan Yener, ona da “Bak kızdırdım Mehtapı korkuyorum” diyerek takıldı. ESER ÇOK ÇEKTİRDİ BİZE Hande Yener geçen günlerde klibinde rol alan Eser Weste de takılmayı ihmal etmedi. Yener Eser için “O gün bize çok çektirdi. Yok havyar isterim yok şunu isterim” diyerek espri yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder