30 Nisan 2016 Cumartesi

Survivor 2016 59.Bölüm Pazar Fragmanı 1 Mayıs Tv8

Survivor 2016 59.Bölüm Pazar Fragmanı 1 Mayıs Tv8 Survivor 2016 59.Bölüm ozeti Survivor 2016 59.Bölüm Fragmanı seyret TV8in ve ekranların her bölümü ilgiyle izlenen yarışma programı Survivor 2016nın 58. bölüm fragmanı yayınlandı. Survivor 2016 yeni bölümde ünlüler ve gönüllüler final sembol oyunu için yarışacaklar. Gönüllüler takımından ünlüler takımına geçen Semih, Nagihan tarafından dokunulmazlık oyunlarında elinden geleni yapmamakla suçlanıyor. Semih ise Dokunulmazlık oyununda birkaç şov yapmayı planlıyorum sözleriyle kafaları karıştırıyor. Bakalım yeni bölümde bizleri ne gibi sürprizler bekliyor. Survivor 2016 yarışması 58. bölüm tanıtım videosu yayınlandı. Tanıtımda yarışmanın başarılı ismi Nagihan, Semihi eleştiriyor. Semihin ödül oyunlarında çok iyi bir performans sergilediğini belirten Nagihan, Semihin dokunulmazlık oyunlarında bambaşka biri olduğunu belirtiyor. Nagihan ayrıca Semihin ben Kıbrısı garantiledim söylemini de Tuğba Özay üzerinden eleştiriyor. Final Sembol oyununu kim kazanacak Bu bölümde ünlüler ve gönüllüler final sembol oyunu için kıyasıya yarışacaklar. Geçtiğimiz akşam sakatlanan Damlanın sembol oyununda yarıştığı görülüyor. Bakalım bu hafta sembolü hangi yarışmacılar kazanacak. İşte Survivor yarışmasının bu haftaki tanıtım videosu.Survivor 2016da bu akşam final sembol oyunu yapılacak. Atışa dayalı bir oyun olan bu parkurda yarışmacılar önce hızlarına sonrada atışlarına özellikle dikkat etmeleri gerekiyor. Bu akşam ki yeni bölümde Ünlüler Takımında moraller yerinde. Gönüllülerde ise kaybedilen oyunlar takımda bıkkınlık yaratmaya başladı. Survivorda Perşembe ve Cuma Ödül Oyunları yapılırken Cumartesi günü ise Final Sembol Oyunu yapılacak. Pazar günü Birleşme Partisi nedeniyle Perşembe günüde yayınlanan Survivorda yarın (Pazar) oyun yapılmayacak. Bu akşam ki bölümde ise yarışmacılar ödül oyunu yapacak. Gönüllüler Takımı özellikle Dokunulmazlık ve İletişim Ödülü oyunlarında üstünler. En son kazandıkları Dokunulmazlık oyunu ile birlikte çıkış yakalamak istiyorlar. Survivor 2016 58. bölümde bu akşam Ünlüler Adasında Semih tartışması olacak. Nagihanın bu kez hedefinden Semih Öztürk var. Nagihan Semih için ödül oyunlarında çok iyi ancak dokunulmazlık oyunlarına geldiğinde bambaşka bir Semih oluyor dedi. Nagihan söylemleri ile ve yaptığı davranışlarla yine herkesi şaşırtmaya devam ediyor. Survivor 2016 59.Bölüm Fragmanı izle Ziraa Semih Yattara ile birlikte otururken Yolumuza devam edeceğiz inşallah Kıbrısa kadar bu üçlü derken Konseyde Semih şunu dile getiriyor. Ben Kıbrısı garantiledim, ama ben performansta istatistikleride birinciyim ben bile bu kadar rahat olamıyorum dedi. Hem Semihi eleştirip hemde onunla Kıbrısa gitmek istediğini belirten Nagihan herkesi büyük derecede şaşırttı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder