26 Nisan 2016 Salı

Kış Güneşi 11.Bölüm Salı Fragmanı 3 Mayıs show tv

Kış Güneşi 11.Bölüm Salı Fragmanı 3 Mayıs show tv Kış Güneşi 11.Bölüm ozeti Kış Güneşi 11.Bölüm Fragmanı seyret Nisan sırların kayıtlı olduğu ajandayı bulmuştur. Böylece Efenin Seda ile evliliğini engelleyebileceğini düşünür. Ancak Sedanın merdivenlerden düşmesi planları değiştirir. Ya Nisan hapse girecek ya da Efe,Seda ile evlenip Nisanı kurtarabilecektir. Seçme şansı olmadığına inanan Efe, Seda ile mecburen evlenir. Sedanın tek arzusu, bu formalite evliliği gerçeğe dönüştürmektir. Ajanda ise bu süreçte Yüksel ile işbirliği yapan Yakupun eline geçmiştir. Ajandayı kaybettiklerini düşünen Efe, gerçeklerin ortaya çıkmasından umudunu kesmeye başlar. Hayal kırıklığı yaşayan Efenin en büyük destekçisi Nisan ise,Seda ile evlendiği için Efeye kızgındır. Geçmişine ait olaylar kopuk kopuk gözünün önüne gelmeye başlayan Efe, babasının katilinin elindeki yüzüğü hatırlar. O yüzük şimdi Efruzun boynundadır. Show TVnin sevilen dizisi Kış Güneşinde Burak karakterini canlandıran Emre Bulutla buluştuk. İlk televizyon tecrübesini yaşayan çiçeği burnunda oyuncu, gerçek hayatta da dizide canlandırdığı karaktere çok benzediğini söylüyor. Bulutla set arkasını, gündelik yaşamını ve hayranlarını konuştuk..Oyunculuk serüveniniz nasıl başladı? Oyunculuk küçüklüğümden beri istediğim bir şeydi. Kendimi hep izlediğim filmlerdeki bir karakter olarak hayal ederdim. Hayalimi gerçekleştirmek için eğitim almak istedim ama babam Bize yakışmaz, oyuncular aç geziyorlar dedi. Kış Güneşi 11.Bölüm Fragmanı izle O yüzden tiyatro bölümüne giremedim. Yakın bir bölüm seçmek için Yeditepe Üniversitesinde sanat yönetimi okudum. Sonra oyunculuk için Vahide Perçin ve Altan Gördümün okulu Akademi 35Buçuka başvurdum. Böylece serüvenim başlamış oldu. Birkaç reklamda oynadım, Kış Güneşi de ilk dizi deneyimim oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder