26 Nisan 2016 Salı

Survivor 2016 56.Bölüm Cuma Fragmanı 29 Nisan Tv8

Survivor 2016 56.Bölüm Cuma Fragmanı 29 Nisan Tv8 Survivor 2016 56.Bölüm ozeti Survivor 2016 56.Bölüm Fragmanı Seyret Heyecanı bir dakika bile eksik olmayan yarışma programı Survivorun 55. bölüm fragmanı yayınlandı. Survivor 2016 yeni bölümde Gizem Kerimoğlu, Serkay, Tuğba veya Semih 4′lüsünden bir isim adaya veda edecek. Bakalım adaya hangi isim veda edecek FİNAL SEMBOL OYUNU Survivor 2016 yeni bölümde ünlüler ve gönüllüler final sembolü için kıyasıya yarışacaklar. Kıbrıs için hayati öneme sahip olan bu sembolü bakalım kim kazanacak? SEMİH OYUNA GİRDİ Atakanın 4. isim olarak Semihin adını vermesinin ardından eleme potasına giren Semih, oyunun yönünü değiştirdi. Semih Beni oyuna çektiler. Benim de canım sıkılıyordu hiç hesap kitap yapmamaktan diyerek atağa kalkıyor. V8 ekranlarında yayınlanmaya başlayacak. Yayınlanan tanıtım fragmanında Semih Beni oyundan çektiler. Benimde canım sıkılıyordu. Hiç hesap kitap yapmamakta dedi. Tuğba Özay, Semih Öztürk ve Yunus Günçe beraber otururken Semihin Kimseninde kimseden hazetemediğinide biliyorum. Birbirimizi kandırmayalım diye konuştuğu görüldü. Yunus Günçe ise kendi röportajında Semih dram seviyor, Semih aslında bir kaos ustası dedi. Semih ise kendi röportajında Atakanın düşüncesi şu. Tuba giderse çok güzel. Survivor 2016 56.Bölüm Fragmanı izle Serkay gidersede çok iyi dediği görüldü. Survivor 2016da bu hafta kim elenecek? Ada konseyinde kimin ismi çıkacak? Bu soruların cevabı bu akşam saat 20:00de TV8 ekranlarında cevap bulacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder