24 Nisan 2016 Pazar

O Hayat Benim 92.Bölüm Fragmanı 1 Mayıs 2016 Pazar fox tv

O Hayat Benim 92.Bölüm Fragmanı 1 Mayıs 2016 Pazar fox tv O Hayat Benim 92.Bölüm ozeti O Hayat Benim 92.Bölüm Fragmanı Seyret Ateş ne Eyüpün intihar ettiğine ne de geride bıraktığı mektupta yazılanlara inanmaz! Bu tezgahın arkasında Kenanın olduğuna emindir. Ama bunu ispatlamak kolay olmayacaktır. Kenan türlü numarayla kendini her şeyden sıyırmaya çalışsa da Ateşi durdurmak artık mümkün değildir. Ve Kenanı ölüme doğru iter Ateş! Ganimetin gidişi sonrasında Zeynep mankenliği bırakmaya kararlıdır. Efsun, tam da butik işinden para kazanmaya başlamışken, Zeynepin çekip gitmesine izin vermez. Zeynep ise hayatını mahveden insanlardan kendi intikamını almak için bir plan yapar. LEfsunun reklam kampanyası devam ederken, beklenmedik bir müşteri, Efsunun hayatını değiştirmek üzeredir. Efsunu sonsuza kadar kaybetmekten korkan Bahar ve Arda, onu bu yeni yoldan döndürmeye çalışır. Ama Efsun kararını vermiştir artık! O Hayat Benim yeni bölümüyle Pazar 20.15de FOXta.Efsun Ceren Moray 21 yaşında. Hoş, dikkat çekici bir kız. Oldukça da havalı. Hırslı ve oldukça bencil bir kız Efsun. Gerektiğinde rakibini yok etmekten çekinmeyecek kadar da gözü kara. Rahat bir hayata kavuşmak istiyor. Bunu da parayla yapabileceğini biliyor. O Hayat Benim 92.Bölüm Fragmanı izle Söz konusu Baharın hayatını elinden almak olunca da vicdan azabı çekmiyor, Efsun. Sebebi belli. Baharın parada pulda gözü yok. Ona tepsi içinde sunsalar o elinin tersiyle iter hepsini. Oysa Efsun zenginliğe, ihtişama, parıltıya bayılıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder