25 Ocak 2017 Çarşamba

Poyraz Karayel 1 Şubat 78.Bölüm Fragmanı 2017 Çarşamba izle

Poyraz Karayel 1 Şubat 78.Bölüm Fragmanı 2017 Çarşamba Poyraz Karayel 78.Bölüm izle Poyraz Karayel 78.Bölüm Fragmanı seyret Edanın yeni görevi Bahriye adım adım yaklaşan Savaş ile ilgilidir Çınar, Ayşegüle izlettiği görüntülerle onun altüst olmasının keyfini çıkarırken Ayşegül hırsla çıkar, Poyraz ve Eda ile yüzleşmek için evin yolunu tutar Ummanlar seri katilin kaçırdığı Taşkafayı kurtarmak için bir operasyona kalkışırlarken, seri katilin cinayetlerinin sırrı da ortaya çıkar. Eda, Poyraz ve Ayşegüle kurduğu tuzakla Nevranın gözüne girmiştir. Nevra, Edanın kızını görmesine izin verir. Ancak Nevranın Eda ile işi bitmemiştir. Edanın yeni görevi Bahriye adım adım yaklaşan Savaş ile ilgilidir.Seri katil Taş Kafayı kaçırıyor, ortalık karışıyor! Meltemin intihar girişimiyle şok olan Poyraz ve Zülfikar, ciddi bir tedavi uygulanması gerektiğini öğrenirler. Ancak Poyraza olan nefreti yüzünden Çınar, Meltemin iyileşmesine izin vermemeye kararlıdır.Eda, Poyraz ve Ayşegüle kurduğu tuzakla Nevranın gözüne girmiştir. Nevra, Edanın kızını görmesine izin verir. Nevra, Girişimin yöneticileriyle bir buluşma düzenleyecektir. Bunu öğrenen Mümtaz, Poyrazdan yardım ister. poyraz karayel 78.bölüm fragmanı izle Poyraz bu isteği reddetse de kader Poyrazı o toplantıya sürükler. Ancak Poyrazın giriştiği bu tehlikeli işin bedeli çok büyük olacaktır http://poyrazkarayelfragmani.netdizitv.com/poyraz-karayel-78-bolum-fragmani/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder