23 Ocak 2017 Pazartesi

Bana Sevmeyi Anlat 30 Ocak 22.Bölüm Fragmanı Pazartesi fox tv izle

Bana Sevmeyi Anlat 30 Ocak 22.Bölüm Fragmanı Pazartesi fox tv 2017 Bana Sevmeyi Anlat 22.Bölüm izle Bana Sevmeyi Anlat 22.Bölüm Fragmanı seyret Leyla Haşmeti karşısında görünce kokmuştur. Haşmet ise Leyla onun zekasını küçümsediği için daha da öfkelidir. Leyla ve Rüzgarı alarak Cananın evinden çıkarlar. Alper, Çiçekin velayetini Bernaya bırakmak niyetinde değildir. Berna ise Haşmetin bir iyiliği karşısında üstün duruma geçecektir. Burak, Simge’nin hamlelerinin altında kalmayacaktır. Simge ile Eylülü yüz yüze getirir. Canan Leylayı evde göremeyince panikler Haşmetin kızına zarar vereceğini düşünerek endişelenmektedir. Bu sırada Ayla da boş durmayarak Cananın karşısına çıkar. Canan ya istediklerini verecektir ya da Leyla annesinin kim olduğunu öğrenecektir. Haşmet , Leylayı öyle bir tehdit ile köşeye sıkıştırır ki, Leyla’nın pek seçeneği kalmaz. Alperin hayatta kalması için harekete geçer. Alper ise Leyla’nın seçimi nedeniyle öfkelidir. Haşmet yeniden kazanmaya başlamıştır. Bana Sevmeyi Anlat 30 Ocak 22.Bölüm Fragmanı Pazartesi fox tv http://banasevmeyianlatfragmani.netdizitv.com/bana-sevmeyi-anlat-22-bolum-30-ocak-fragmani/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder