12 Aralık 2016 Pazartesi

Bana Sevmeyi Anlat 19 Aralık Pazartesi 16.Bölüm Fragmanı 2016 izle

Bana Sevmeyi Anlat 19 Aralık Pazartesi 16.Bölüm Fragmanı Seyret Bana Sevmeyi Anlat 16.Bölüm izle Bana Sevmeyi Anlat 16.Bölüm Fragmanı Seyret Leyla ile Alper Haşmet gözaltına alındığı için mutludur. Fakat gözden kaçırdıkları şey Haşmetin yaş tahtaya basmayacağıdır. Ezgi ise Engini uyarmak için harekete geçer ancak geç kalmıştır Alper ve Leyla aşklarının önlerindeki engeli aşmaya çabaladıkça daha da köşeye sıkışmaktadır. Canan yaptığı araştırmada Leylanın kızı olduğunu öğrenir. Bundan sonraki hamlesi için cesarete ihtiyacı vardır. Berna, Onurdan kurtulmak istese de Onurun saplantılı aşkı başına bela olacaktır. Bana Sevmeyi Anlat yeni bölümüyle Pazartesi 20.00de FOXta! Hayatına kaldığı yerden devam eden Berna, Alperden vazgeçmemek için harekete geçer. Suzan, Bernanın uyanmasıyla hayata karşı umutlanmıştır ancak beklenmedik bir durumun içinde bulur kendini. Haşmet, kendisini oyuna getirenden hesap sormak için harekete geçmiştir. Geçmişiyle yüzleşmeye hazırlanan Canan yeni bir dönemin başlangıcında olduğundan habersizdir. bana sevmeyi anlat 16.bölüm fragmanı izle Ezgi, aşk acısıyla yanıp tutuşurken Alper ve Leylaya yardım için gizlice Enginin evine girer. Evde bulduğu şey ona bambaşka bir Engin anlatmaktadır. Alper ve Leyla ise aşklarını özgürce yaşayabilmek adına önemli bir adım atar Bana Sevmeyi Anlat yeni bölümüyle Pazartesi 20.00de FOX ta izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder