26 Aralık 2016 Pazartesi

Bana Sevmeyi Anlat 18.Bölüm 2 Ocak Fragmanı Pazartesi fox tv

Bana Sevmeyi Anlat 18.Bölüm 2 Ocak Fragmanı Pazartesi Özeti Bana Sevmeyi Anlat 18.Bölüm izle Bana Sevmeyi Anlat 18.Bölüm Fragmanı Özeti Enginin vurulması herkeste derin yaralar açar. Ezgi için hiçbir şey artık eskisi gibi olmayacaktır. Alper ve Leyla verdikleri mücadeleden vazgeçmezken Haşmetin öfkesi de çığ gibi büyümektedir. Berna, Onuru öldürdüğüne ikna, hayalet gibi dolaşırken daha büyük bir kabusun içine doğru çekilmektedir. Canan ise Leyla için endişelenmekte, Salihten geçmişin hesabını sormaktadır. Bana Sevmeyi Anlat yeni bölümüyle Pazartesi 20.00de FOXta Alper ve Engin yüzleşmesinde Alper beklemediği bir tepkiyle karşılaşır. Bu durum Ezgi ve Leyla arasında gerilime neden olur. Onurun Çiçeki almasıyla deliye dönen Berna taktik değiştirir, hem Onurla hem de Leyla ile ilgili yeni planları vardır. Eylül, Buraka haksızlık ettiğini düşünürken, Burak Simgenin tuzağına düşer. bana sevmeyi anlat 18.bölüm fragmanı izle Haşmet ise kilit isme ulaşmıştır, Alperler için tehlike çanları çalmaktadır. Bana Sevmeyi Anlat yeni bölümüyle Pazartesi 20.00 de FOX ta!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder