26 Ağustos 2016 Cuma

Bana Sevmeyi Anlat 2 Eylül Cuma 2.Bölüm Fragmanı 2016 yeni

Bana Sevmeyi Anlat 2 Eylül Cuma 2.Bölüm Fragmanı 2016 Bana Sevmeyi Anlat 2.Bölüm Özeti Bana Sevmeyi Anlat 2.Bölüm Fragmanı Seyret Leyla bebeği ile babası Salihin evine sığınmıştır. Salihin eşi Ayla, çocukları Hakverdi ve Simge ile zor şartlarda yaşamaktadır. Ayla ve Simge ile bir türlü yıldızı barışmayan Leyla için hayat gittikçe zorlaşmaktadır. Türkiyenin saygın iş adamlarından Haşmet, aynı zamanda Salihin patronudur. Bir iş ziyaretinde Leylaya ilk görüşte aşık olur ve evlenme teklif eder. Haşmetin gizli dünyasından haberdar olmayan, Haşmete saygı duyan Leyla için bu teklifin anlamı aşktan ziyade, bebeği için güvenli bir gelecektir. İstanbulda yaşayan Alper işinde oldukça başarılı bir restoran işletmecisidir. Ağabeyi Cihan ve eşi Bernanın beraber geçirdikleri trafik kazası Alper için kırılma noktasıdır. Alper, küçük kızı ve iki yeğeni ile yeni bir hayat kurma mücadelesindeyken Haşmetin restoranının başına geçer. Haşmet ve Leylanın düğününde beklenmedik bir şekilde yolları kesişen Alper ve Leyla için artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır…Bana Sevmeyi Anlat Cuma 20.00de FOX ta! Canan Güngör Dolunay Sert Canan, bir dergi grubunun başarılı ve sert yöneticisidir. Tüm başarılarını kendi başına elde etmiş, kusursuzluğa inanan, titiz, sık eleyip dokuyan, çok geniş bir çevresi olan ve herkesin kendisinden çekindiği, aile kavramının hayatında karşılığı olmayan bir iş kadınıdır. bana sevmeyi anlat 2.bölüm fragmanı izle Haşmet Tuğcu Mustafa Üstündağ Haşmet İstanbullu orta halli bir ailenin oğludur. Okul bittikten sonra iş hayatına atılır ve azmiyle hızla yükselir. Bir de karanlık yüzü vardır, Leylaya ilk görüşte aşık olduğu an bu yüzünü göstermemenin türlü yollarını arar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder