28 Ağustos 2016 Pazar

Arkadaşlar İyidir 4 Eylül Pazar 2.Bölüm Fragmanı 2016 izle

Arkadaşlar İyidir 4 Eylül Pazar 2.Bölüm Fragmanı 2016 Arkadaşlar İyidir 2.Bölüm Özeti Arkadaşlar İyidir 2.Bölüm Fragmanı Seyret SHOW TVnin yepyeni yüzlerle ekrana farklı bir soluk getirmeye hazırlanan dizisi Arkadaşlar İyidir, bu akşam ilk bölümüyle seyirciyle buluşacak. Üniversiteli beş gencin aileleri ile ilişkilerini, yaşadıkları çatışmaları, aşklarını, dostluklarını ve heyecanlarını çarpıcı bir dille anlatacak dizinin başrolünde yer alan genç oyuncular Aslı Melisa Uzun, İdris Nebi Taşkan, Su Kutlu, Akın Akınözü ve Hayal Köseoğlu hem dizi hem de kendileri hakkında bilinmeyenleri ve merak edilenleri samimiyetle anlattı. ASLI MELİSA UZUN: KLİŞELERDEN İBARET BİR AŞK DİZİSİ DEĞİL Arkadaşlar İyidirde Seda karakterini canlandıracak olan Aslı Melisa Uzun, oyunculuk sayesinde kendisini daha iyi tanımaya başladığını söylerken “Bizimkisi klişeden ibaret bir aşk dizisi değil” diyor Dizide sizin oynadığınız Seda nasıl bir karakterSeda karakterini canlandırıyorum. Seda, aile bağları kuvvetli kız. Annesini bir sırdaş gibi görüyor. Okul dışındaki zamanını Moda blogunu yöneterek ve üniversitesinin dans bölümünde geçiriyor. Yakın dostu Erene âşık ama bir türlü açılamıyor. İyi niyetli bir kız. En yakın arkadaşı Merve. Hem benim karakterim, hem de diğer karakterler ne tam melek ne de tam şeytan. Hepsi grinin farklı tonlarında diyebilirim.BAŞROL OYUNCULARINDAN ÇARPICI AÇIKLAMALAKarakterinizle kendinizi kıyasladığınızda neler söylersiniz Seda gibi ben de aileme ve arkadaşlarıma düşkünüm. Ama Seda kadar sakin değilim daha tezcanlıyım. Günlük hayatta da dans etmeyi çok seviyorum.Sette nasıl bir ortam var?İstesek böyle bir uyum yakalayamazdık. Sette arkadaşlarla can ciğer kuzu sarması gibi olduk. Güleceksiniz belki ama boş günlerimizde bile buluşuyoruz.Oyunculuk yapmak size neler hissettiriyor?Çok eğitici olduğunu düşünüyorum. Kendimi daha iyi tanımaya başladım. Oyunculuk bana anı yaşamayı öğretti. Günlük hayatta üstü örtülen, maskelediğimiz duyguları ortaya çıkarabiliyoruz.Arkadaşlar İyidir bugüne kadar gördüğümüz gençlik dizilerinden hangi yönüyle ayrılacak?Bir kere klişeden ibaret bir aşk dizisi değil. Dostluk ön planda. Bu beni cezbetti çünkü hayatımda hep dostluk ön plandadır. Her karakterin ayrı bir yaşam mücadelesi var. Hikâye sokaktaki insanın aşina olduğu türden. Üniversiteli gençlerin hikâyesi sokaktaki insanları çepeçevre saracaktır. den 70e herkese arkadaşlığı hatırlatacağız.Ekip arkadaşlarınız hakkında neler söylersiniz?Özellikle annemi canlandıran Didem İnselele bayılıyorum. Gerçek bir profesyonel. Benden bilgilerini esirgemiyor. arkadaşlar iyidir 2.bölüm fragmanı izle emre karayel de ağabeylik göstererek bana tüyolar veriyor. Ne yalan söyleyeyim gökkuşağı gibi bir setiz. Her tipten oyuncu mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder