21 Şubat 2016 Pazar

O Hayat Benim 83.Bölüm Yeni Fragmanı 28 Şubat 2016 Pazar izle

O Hayat Benim 83.Bölüm Yeni Fragmanı 28 Şubat 2016 Pazar Fox Tv O Hayat Benim 83.Bölüm özeti O Hayat Benim 83.Bölüm Fragmanı seyret Bahar donmuş gölün zayıf buz tabakası üzerinde ölümle cebelleşmektedir. Arzunun Baharın canına kast etmesi, Ateş için bardağı taşıran son damla olur. Fakat boşanma kararını açıkladığında, Arzu tamamen kontrolden çıkar. Bahara yaptıklarından sonra Arzuyu durdurmaya çalışan Hasret, aklının ucundan bile geçmeyecek bir tehditle karşı karşıya kalır Mahallede Hanife, Efsun Atahanın üvey kardeşi olabilmek uğruna annesiyle İlyasın arasını yapmaya çalışır. o hayat benim 83.bölüm fragmanı izle Ama boyundan büyük işlere kalkışmaktadır. Efsun bir yandan butiği LEfsun ile moda dünyasına atılma gayretindeyken, babasının gönlünü Cevriyeye kaptırdığını öğrenmesiyle nevri döner Mehmet Emir ve Fulyanın yeni doğan oğulları Umut Doruk, yeni sırları da beraberinde getirir. Kenanın bebek üzerinden karanlık oyunların peşine düşmesi, Fulyayı imkansız bir duruma sürükleyecektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder