17 Şubat 2016 Çarşamba

Kara Sevda 19.Bölüm Fragmanı Star Tv 24 Şubat Çarşamba izle

Kara Sevda 19.Bölüm Fragmanı Star Tv 24 Şubat Çarşamba Kara Sevda 19.Bölüm özeti Kara Sevda 19.Bölüm Fragmanı seyret Kemale gönderilen ses kaydıyla birlikte, Emirle Kemal arasında bugüne kadar yaşamadıkları bir soğuk savaş başlar. Emirin, Nihanın Kemalle birlikte o geceyi araştırmayı başladığını öğrenmesiyse olaylara bakış açısını değiştirir. İlk hamlesi, Nihanı çiftlik evine götürmek olur. Bu yolculuk Kemalle Nihanı hayatında hesap edemedikleri tehlikeli bir kapı açacaktır. Ozanın intihar girişimden sonra Zeynep, Sezin Ailesine karşı ilk zaferini yaşar. Ancak Vildan yenilgiyi kabul etmeye niyetli değildir. Zeynep Vildanla savaşına, ağbisinin kendisine uzattığı yardım eliyle karşılık verir. Emirin her adımını takip eden Kemal, Kareni kaçırıldığı yerde bulur. Ama Karenden o geceye dair istediği bilgileri alabilmesi için önünde bir engeli daha vardır. Kemal gerçeğe adım adım yaklaşırken, Emir öfkesini yeni bir oyun kurarak biler. Leylanın bütün hayatını geçirdiği baba evi için Vildanla yarışacağı ihale günü gelir. Nihan ile Leyla yola çıktıkları anda kendilerini bekleyen tuzağın için adım adım çekilir. Nihan ile Kemal uzun süredir devam eden “o gece” araştırmalarında son düzlüğe varır. kara sevda 19.bölüm fragmanı izle Gerçeğe bir adım kala kendilerini bekleyen karanlık, iki kara sevdalının kaderini yeniden çizecektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder