31 Ocak 2016 Pazar

FoxTv 7 Şubat Pazar O Hayat Benim 80.Bölüm Fragmanı izle

FoxTv 7 Şubat Pazar O Hayat Benim 80.Bölüm Fragmanı izle O Hayat Benim 80.Bölüm özeti O Hayat Benim 80.Bölüm Fragmanı seyret Doruku toprağa vermek Ateşi darmadağın eder. Yaşadıkları ortak acı, Arzu ve Ateş’i ister istemez birbirine kenetlenmektedir. Bahar içi kan ağlayarak izler Ateşin ondan daha da uzaklaşmasını. Kenan ise Dorukun kaçırılmasını ona bağlayacak tek ipucu olan Ediz’i ortadan kaldırma gayretindedir. Ancak Ediz polisin elindedir ve Ateş de adamın tepesine çökmüş, sorularına cevap arıyordur. Kenan’ın baskı ve tehditleri, Sultan ile Efsun’u boşanma konusunda bir adım atmak zorunda bırakır. o hayat benim 80.bölüm fragmanı izle Sultan, Efsunun bu boşanmadan olabildiğince kârlı çıkabilmesi için her şeyi yapmaya kararlıdır. Tek ihtiyacı olan, Arda’yı tuzağa düşürebilmektir. Oğlunun ölümünün gerçek sorumlusunu arayan Ateşe gelen esrarengiz bir telefon, onu sonu belirsiz bir intikam arayışının içine iter. O Hayat Benim yeni bölümüyle Pazar 20.15 te FOX ta!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder