24 Ocak 2016 Pazar

FoxTV 31 Ocak Pazar O Hayat Benim 79.Bölüm Fragmanı Seyret

FoxTV 31 Ocak Pazar O Hayat Benim 79.Bölüm Fragmanı Seyret O Hayat Benim 79.Bölüm özeti O Hayat Benim 79.Bölüm Fragmanı izle Bir çocuğun, bir evladın hayatından daha önemli ne olabilir? Ateş, Doruk’u ilelebet kaybettiği korkusuyla darmadağındır artık. İsmail onu acı gerçekle yüzleştirmek zorunda kalır. Doruk’un başına gelenlerin arkasında muhakkak ki karanlık birileri vardır... Mehmet Emir iyileşme sürecindeyken Kenan bir kez daha karşısına çıkar. o hayat benim 79.bölüm fragmanı izle Atahan Ailesi için geçmişin günahlarıyla yüzleşme vaktidir. Mehmet Emir, Kenan’ın seneler sonra hayatlarına yeniden girmesine karşı çok tepkilidir. Çünkü onun yapabileceği kötülüklerin farkındadır. Ama Hülya’nın bunu görmesini sağlamak kolay olmayacaktır. Efsun’la Arda’nın bir an önce boşanmasını isteyen Hülya, Kenandan medet ummaya devam etmektedir Dorukun akıbetini öğrenmeye adım adım yaklaşılırken; Ateş, Bahar ve Arzu nasıl bir ıstırabın üstüne doğru ilerlediklerinin farkında değillerdir. O Hayat Benim her Pazar 20.15te FOXta!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder