22 Kasım 2015 Pazar

O Hayat Benim dizisi 70.Bölüm Fragmanı 29 Kasım Pazar

O Hayat Benim 70.Bölüm Fragmanı 29 Kasım Pazar O Hayat Benim 70.Bölüm seyret O Hayat Benim 70.Bölüm Fragmanı izle Ateş ile ilişkisinde ki duygusal çıkmazlarla boğuşan Bahar, kaçarak sığınacağı tek yerin öz ailesi olduğunu anlar sonunda. Efsun da istediğini elde etmek üzeredir. Arda her şeyin başına geçecek ve Efsun konağa hiç olmadığı kadar güçlü dönecektir. Hülya ise Ardanın sır gibi sakladığı kız arkadaşına ulaşır ancak adres yanlıştır. Zeynep’e ulaşan Hülya onun da hayatını mahveder. Efsun gerçek bir Atahan olurken ne Bahar ne de Hülya başlarına gelecek felaketin farkında bile değillerdir.
O Hayat Benim 70.Bölüm Fragmanı


Öğrendiklerin de ise hayatlarında ki en büyük şoku yaşarlar. Bundan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. O Hayat Benim 70.Bölüm Fragmanı Bahar Ezgi Asaroğlu 21 yaşında dünya güzeli bir kız. İncelikli, samimi, iyi niyetli. İnsanları mutlu etmekten hoşlanıyor. Bahar aslında Mehmet Emir Atahan’ın kızı. Ne annesi Hasret’i, ne de gerçek babası Mehmet Emir’i tanıyor. Dedesi Yusuf’un doğar doğmaz emanet ettiği Nuran ve İlyas’la birlikte yaşıyor. Nuran’ı annesi, İlyas’ı da babası biliyor. Bir de ailenin öz kızı Efsun var tabi aynı çatı altında Kendine ait hayatın ancak kıyısında kalabiliyor Bahar. Hayatını çalan kız kardeşi Efsun ve üvey annesi Nuran yüzünden O Hayat Benim 70.Bölüm Fragmanı 29 Kasım Pazar fox tv

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder