30 Ekim 2016 Pazar

O Hayat Benim 6 Kasım Pazar 108.Bölüm Fragmanı 2016 izle

O Hayat Benim 6 Kasım Pazar 108.Bölüm Fragmanı 2016 O Hayat Benim 108.Bölüm izle O Hayat Benim 108.Bölüm Fragmanı Özeti Ömer yaralıdır ve çok kan kaybetmektedir ama Baharı korumak uğruna canını bile vermeye hazırdır. Silahlı saldırının arkasında Nehirin olduğunun ortaya çıkması uzun sürmez. Bahar ve Nehir son kozlarını oynamak için ölümün kıyısındadır artık. Ateş, Nehiri durdurmak amacıyla harekete geçer ama bazı şeyler için artık çok geçtir! Efsunun da Nuranı geri alabilme umutları tükenmiştir. Bir koruyucu ailenin Nurana yakınlık gösterdiğini öğrenmek Efsunu yıkan son darbe olur. Her şeyi göze alıp kızını kaçırmaktan başka çaresi kalmadığına emindir artık. Efsun, Arda ve Nuran, hep birlikte olacakları, hiç ayrılmayacakları yeni bir hayata doğru kaçmaya kararlıdır! O Hayat Benim yeni bölümüyle Pazar 20.00 de FOX ta. Bahar Ezgi Asaroğlu 21 yaşında dünya güzeli bir kız. İncelikli, samimi, iyi niyetli. İnsanları mutlu etmekten hoşlanıyor. Bahar aslında Mehmet Emir Atahanın kızı. Ne annesi Hasreti, ne de gerçek babası Mehmet Emiri tanıyor. Dedesi Yusufun doğar doğmaz emanet ettiği Nuran ve İlyasla birlikte yaşıyor. Nuranı annesi, İlyası da babası biliyor. Bir de ailenin öz kızı Efsun var tabi aynı çatı altında… Kendine ait hayatın ancak kıyısında kalabiliyor Bahar. Hayatını çalan kız kardeşi Efsun ve üvey annesi Nuran yüzünden Efsun Ceren Moray 21 yaşında. Hoş, dikkat çekici bir kız. Oldukça da havalı. Hırslı ve oldukça bencil bir kız Efsun. Gerektiğinde rakibini yok etmekten çekinmeyecek kadar da gözü kara. Rahat bir hayata kavuşmak istiyor. Bunu da parayla yapabileceğini biliyor. Söz konusu Baharın hayatını elinden almak olunca da vicdan azabı çekmiyor, Efsun. Sebebi belli. Baharın parada pulda gözü yok. Ona tepsi içinde sunsalar o elinin tersiyle iter hepsini. o hayat benim 108.bölüm fragmanı izle Oysa Efsun zenginliğe, ihtişama, parıltıya bayılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder