25 Eylül 2016 Pazar

O Hayat Benim 2 Ekim Pazar 103.Bölüm Fragmanı 2016 izle

O Hayat Benim 2 Ekim Pazar 103.Bölüm Fragmanı 2016 O Hayat Benim 103.Bölüm izle O Hayat Benim 103.Bölüm Fragmanı Özeti Bahar tüm gerçeklerden bir adım uzaktadır. Efsun ise Nuranı kaybetmemek için her şeyi göze almıştır. Ancak Zühalin açık tehdidi karşısında Sultanın taviz vermemesi, Efsunun tüm planlarını altüst eder. Kader, Baharla kızını kavuşturmaya kararlıdır sanki. Efsun için İstanbul dönmekten başka çare kalmaz. Fakat İstanbula gitmek, Nuranı öz babası Ateşin de yakınına götürmek demektir. Efsunun paniği o kadar büyümüştür ki kaçınılmaz hata Nuranın doğum günü kutlaması sırasında gelir. Bu sırada Ateşin intikam oyunundaki her hamle, Kenanı gizlendiği delikten çıkmaya mecbur bırakmaktadır. Ateşin sesi tek tek hepsinin kulaklarında yankılanmaktadır adeta. Herkes cezasını çekecek.

o hayat benim 103.bölüm fragmanı

Herkes Efsun Ceren Moray 21 yaşında. Hoş, dikkat çekici bir kız. Oldukça da havalı. Hırslı ve oldukça bencil bir kız Efsun. Gerektiğinde rakibini yok etmekten çekinmeyecek kadar da gözü kara. Rahat bir hayata kavuşmak istiyor. Bunu da parayla yapabileceğini biliyor. Söz konusu Baharın hayatını elinden almak olunca da vicdan azabı çekmiyor, Efsun. Sebebi belli. Baharın parada pulda gözü yok. Ona tepsi içinde sunsalar o elinin tersiyle iter hepsini. o hayat benim 103.bölüm fragmanı izle Oysa Efsun zenginliğe, ihtişama, parıltıya bayılıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder