29 Mayıs 2016 Pazar

O Hayat Benim 97.Bölüm Fox tv Fragmanı 5 Haziran 2016 Pazar

O Hayat Benim 97.Bölüm Fox tv Fragmanı 5 Haziran 2016 Pazar O Hayat Benim 97.Bölüm ozeti O Hayat Benim 97.Bölüm Fragmanı seyret Tehlike devam etmektedir! Affanın Efsuna açtığı savaş da öyle... Ve herkesi biraraya getiren cenaze tansiyonu iyice yükseltir. Her şeyin arkasında Affanın olduğunu polis de öğrenir ama bu güçlü ve karanlık adama dokunmak kolay değildir. Kısmetsizler Mahallesi halkı kendi intikamlarını kendileri almak zorundadır! Ateş cezaevinde karşısına çıkıp babası olduğunu iddia eden adama inanmaz. Ama gerçekler önüne bir duvar gibi dikilmektedir. Ateş tam yirmi dört sene sonra babasını bir kez daha kaybetmek üzeredir. Baharın getirdiği acı haber de Ateşi yıkan son darbe olur. O Hayat Benim yeni bölümüyle Pazar akşamı FOX'ta. 21 yaşında dünya güzeli bir kız. İncelikli, samimi, iyi niyetli. İnsanları mutlu etmekten hoşlanıyor. Bahar aslında Mehmet Emir Atahan’ın kızı. Ne annesi Hasreti, ne de gerçek babası Mehmet Emiri tanıyor. Dedesi Yusufun doğar doğmaz emanet ettiği Nuran ve İlyasla birlikte yaşıyor. Nuranı annesi, İlyası da babası biliyor. o hayat benim 97.bölüm fragmanı izle Bir de ailenin öz kızı Efsun var tabi aynı çatı altında… Kendine ait hayatın ancak kıyısında kalabiliyor Bahar. Hayatını çalan kız kardeşi Efsun ve üvey annesi Nuran yüzünden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder